Od 5 grudnia 2022 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Twój numer konta się nie zmieni.
- Wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Zaloguj się i…
- rób przelewy – zwykłe, walutowe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
- zarządzaj kartami
- ustawiaj zlecenia stałe
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku lub poprzez aplikację Token SGB.
Logowanie
Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bsczersk.pl, przez wybranie przycisku LOGOWANIE, który znajduje się w prawym górnym rogu, a następnie wybranie opcji SGB24 – Nowa bankowość elektroniczna . Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Aby zalogować się do konta za pośrednictwem nowej bankowości internetowej pod adresem https://sgb24.pl/ należy do dotychczasowego identyfikatora dodać przedrostek CZ.
Przykład:
Dotychczasowy identyfikator: 12345678
Nowy identyfikator do bankowości: CZ12345678
Ten Identyfikator jest niepowtarzalny i został nadany wyłącznie Tobie, tak byśmy mogli Cię zidentyfikować podczas logowania do bankowości internetowej.
Od 5 grudnia 2022 r. będzie on wymagany przy każdym logowaniu do SGB24.
Hasło dostępu do bankowości internetowej jest poufne. Co zrobić aby je otrzymać? Przy pierwszym logowaniu do nowej bankowości internetowej wprowadź w polu „Identyfikator” identyfikator według powyższego schematu, kliknij „Dalej” i poczekaj na wiadomość SMS, którą otrzymasz na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku. Podczas pierwszego logowania nie zapomnij zmienić hasła. Pamiętaj, aby nie udostępniać go nikomu!
Aplikacja NaszBank
Jeśli dotychczas korzystałeś z autoryzacji operacji za pomocą aplikacji NaszBank po 5 grudnia autoryzacje będziesz wykonywał za pomocą aplikacji Token SGB. Aby dowiedzieć się jak rozpocząć korzystanie z aplikacji zapoznaj się z Przewodnikiem dostępnym pod adesem: https://www.bsczersk.pl/instrukcje-ib/
Szczegóły
Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego na stronie www.bsczersk.pl
w zakładce Informacje => Przewodniki po bankowości internetowej SGB24. Warto się z nim zapoznać przed pierwszym logowaniem do bankowości internetowej.
Do końca marca 2023 r. możesz zalogować się do bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji. Aby tego dokonać należy na stronie www.bsczersk.pl kliknąć przycisk LOGOWANIE, a następnie wybrać opcję Bankowość archiwalna.
SGB24 wprowadzamy dla Ciebie sprawnie i mamy nadzieję , że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać j swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.