Menu

Infolinia

Informujemy że dostępna jest całodobowa infolina dla naszych klientów bankowości elektronicznej. Zachęcamy do kontaktu pod numerem 800 888 888.

facebook
facebook

Aktualności

Informacja dla poszkodowanych w nawałnicy Klientów Concordii

Komunikat Concordii

Likwidacja szkód po nawałnicach

Odpowiadając na najczęściej pojawiające się pytania:

PASY KONTROLNE W UPRAWACH

W przypadku klientów, którzy chcą pozostawić pasy kontrolne, prosimy o przesyłanie zapytania na adres mailowy zgody.uprawy@concordiaubezpieczenia.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia, klient otrzyma dokładne instrukcje, jak postępować w takim przypadku. Większość z nich staramy się załatwić poprzez pilne oględziny rzeczoznawcy.

ZABEZPIECZENIE MIENIA W PRZYPADKU SZKÓD MAJĄTKOWYCH

Poszkodowani jak najbardziej mogą zabezpieczać mienie, mogą wykonać zdjęcia telefonem. W sytuacjach kryzysowych, jak np. przy całych zerwanych dachach, staramy się możliwie szybko dotrzeć do poszkodowanych. Zdajemy sobie sprawę z ogromu zniszczeń jakie wystąpiły po burzy 11 sierpnia br. Drobniejsze szkody, tj.: zerwane dachówki, eternit itp., likwidujemy najszybciej jak to jest możliwe, na podstawie zdjęć i operatów.

W celu sprawnej i skutecznej likwidacji szkód zachęcamy naszych klientów, aby kierowali się 7 zasadami:

  1. Jeśli masz taką możliwość – zabezpiecz majątek przed jego dalszym zniszczeniem, a gdy zdarzy się szkoda na ciele – zadbaj o niezbędną pomoc.
  2. Zrób zdjęcia (nawet telefonem komórkowym) – będą one pomocne przy zgłaszaniu szkody.
  3. Zgłoś szkodę najszybciej, jak to możliwe.
    Jak?
    a) Telefonicznie,
    b) on-line, zgłaszając szkodę przez Internet oszczędzasz swój czas. Możesz zgłosić szkodę z każdego miejsca i o każdej porze: www.concordiaubezpieczenia.pl (Zgłoś szkodę),
    c) na piśmie – zgłaszając szkodę pisemnie, możesz skorzystać z gotowych wniosków dostępnych na stronie internetowej.
  4. Poczekaj na wizytę rzeczoznawcy lub likwidację bez oględzin w przypadku małych/standardowych szkód – tzw. szybkiej ścieżki likwidacji.
  5. W terminie do 7 dni od zgłoszenia szkody poinformujemy Cię, jakie dokumenty są niezbędne do zlikwidowania szkody/świadczenia (w przypadku braku pełnej dokumentacji zdarzenia).
  6. W terminie do 30 dni Twoja szkoda będzie zlikwidowana i zostanie wydana decyzja.
  7. Pamiętaj, że masz możliwość uzyskania informacji o szkodzie, dzwoniąc na nr infolinii: (61) 858 48 08.

Klienci mogą na nas liczyć!

facebook