Menu

Infolinia

Informujemy że dostępna jest całodobowa infolina dla naszych klientów bankowości elektronicznej. Zachęcamy do kontaktu pod numerem 800 888 888.

facebook
facebook

Aktualności

Zmiana regulaminów dla klienta instytucjonalnego

Czersk, dnia 14 maja 2025 r.

Dzień dobry,

Szanowny kliencie uprzejmie informujemy, że z dniem 16 czerwca 2025 r. zmieniamy regulaminy:

  • Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów Instytucjonalnych
  • Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile
  • Regulamin realizacji przez SGB-Bank S.A. poleceń wypłaty w obrocie dewizowym

Oto najważniejsze zmiany

Wielowalutowość dla kart debetowych

Do każdej karty debetowej wydanej do konta w PLN będzie można podłączyć dodatkowe konta w walutach wymienialnych (po jednym w EUR, GBP i USD). Dzięki temu nie poniesiesz dodatkowych kosztów przewalutowania do transakcji w tych walutach.

Nowe limity w bankowości internetowej

Wprowadzamy:

  • nowe limity kwotowe w bankowości internetowej: dzienne i dla pojedynczej transakcji – dla klientów, którzy aktywują usługę po 16 czerwca 2025 r.,
  • limit kwotowy zlecenia dla zaufanego odbiorcy: 5000 zł dla pojedynczego przelewu.

Dodajemy też nową metodę autoryzacji – podpis kwalifikowany.

Zlecenia cykliczne w Kantorze w SGB24 i SGB24 Biznes

Wprowadzamy:

  • nową usługę dla użytkowników SGB 24 i SGB 24 Biznes którzy korzystają z Kantoru SGB – zlecenia cykliczne;
  • wymiana (kupno lub sprzedaż waluty) będzie realizowana automatycznie z ustaloną przez klienta częstotliwością np. miesięcznie i wg wskazanego przez klienta kursu (jeśli osiągnie wartość lub będzie korzystniejszy). Zlecenie będzie realizowane do dnia wskazanego przez klienta.

Zmiany redakcyjne

W regulaminach i taryfie wprowadziliśmy też zmiany porządkowe i redakcyjne, np. doprecyzowaliśmy postanowienia lub definicje. Nie ma to żadnego wpływu na Twoje prawa i obowiązki.

Hasło do wyciągów

Jeśli wyciągi otrzymujesz na adres e-mail, będą one zabezpieczone hasłem, które dostaniesz w wiadomości SMS. Jeśli nie masz wskazanego numeru telefonu komórkowego do SMS w banku lub dotychczasowy numer się zmienił – zaktualizuj go w naszym oddziale.

Jeśli akceptujesz zmiany:

  • nie musisz nic robić – będą one obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.

Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:

  • złożyć wobec nich sprzeciw w trybie opisanym w regulaminach; jeśli nie wypowiesz przy tym umowy, wygaśnie ona na dzień przed wejściem zmian w życie, bez naliczenia opłat;
  • wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat.

Jeśli złożysz sprzeciw do umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będzie obowiązywał regulamin sprzed zmian.

Twoje pieniądze są bezpieczne

Środki zgromadzone na Twoim koncie podlegają gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na podstawie Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.

Masz nowy dokument tożsamości? Zmieniły się Twoje dane osobowe?

Jak najszybciej je zaktualizuj!

Bez aktualnych danych dokumentu tożsamości nie uda Ci się zrealizować niektórych transakcji. Obowiązek aktualizacji danych dokumentów tożsamości wynika z ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu i dotyczy wszystkich klientów banku.

Planujesz wyjazd za granicę? Zadzwoń na Infolinię SGB i poinformuj nas, że będziesz korzystać z karty.

Dzięki temu będziemy mogli uwzględnić Twoje plany i ograniczyć ewentualne trudności z płatnościami kartą za granicą.

Kontakt

Adresy, dane kontaktowe i szczegółową ofertę znajdziesz w naszych oddziałach oraz na stronie www.bsczersk.pl.

Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.justify@sgb.pl.

Możesz skontaktować się z nami również za pośrednictwem e-Doręczeń. Nasz adres to:

AE:PL-58693-62155-IVCRC-17.

Zachęcamy – zapoznaj się z nową treścią regulaminów i życzymy

zadowolenia z usług Banku Spółdzielczego w Czersku.

Cieszymy się, że jesteś z nami.

Dokumenty do pobrania:

facebook