Przejdź do treści Przejdź do nagłówka Przejdż do stopki
Informacje

Deklaracja dostępności

Informacja o dostępności

Informacja aktualna na dzień: 27.06.2025 roku.

  1. Dostępność cyfrowa
    • Dostępność strony internetowej www.bsczersk.pl
    • Stan dostępności strony internetowej

Strona internetowa spełnia poniższe kryteria sukcesu z wytycznych WCAG 2.2:

KodKryterium
1.4.4 Zmiana
rozmiaru tekstu
Oprócz napisów rozszerzonych oraz obrazów tekstu, rozmiar
tekstu może zostać powiększony do 200% bez użycia technologii
wspomagających oraz bez utraty treści lub funkcjonalności.
1.4.6
Kontrast
(wzmocniony)
Prezentacja wizualna tekstu i obrazów tekstu powinna mieć
współczynnik kontrastu co najmniej 7:1. Umożliwienie
użytkownikom przełączanie się na widok wysokiego kontrastu.
1.4.7
Niski poziom lub
brak dźwięku w tle
Zawartość audio udostępniona na stronie która zawiera przede
wszystkim mowę nie zawiera dźwięków tła.
2.3.2
Trzy błyski
Strony internetowe nie zawierają niczego, co miga częściej niż
trzy razy w ciągu jednej sekundy.
2.4.2 Strona
zatytułowana
Strony internetowe i dokumenty nieinternetowe mają tytuły
opisujące temat lub cel.
2.4.4 Cel linkuCel każdego łącza może wynikać z samej treści łącza lub z treści
tekstu powiązanego z kontekstem łącza określonym programowo,
poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejasny dla
użytkowników.
2.4.5 Wiele drógIstnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie
strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem
sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub
jednym z jej etapów.
2.4.7 Widoczny
fokus
Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy
klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale
widoczny.
2.4.8 LokalizacjaZapewniona jest informacja, w którym miejscu w zestawie stron
internetowych znajduje się użytkownik.
2.4.9 Cel łącza (z
samego łącza)
Istnieje mechanizm umożliwiający zidentyfikowanie celu każdego
łącza z samej jego treści, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza
i tak byłby niejasny dla użytkowników.
2.4.11 Ostrość nie
jest zaciemniona
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus
klawiatury, komponent ten nie zostaje całkowicie ukryty ze
względu na treść utworzoną przez autora.
2.4.12 Ostrość nie
jest zaciemniona
(ulepszona)
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus
klawiatury, żadna część komponentu nie zostaje ukryta przez
treść utworzoną przez autora.
3.2.1 Po otrzymaniu
fokusu
Gdy dowolny komponent interfejsu użytkownika uzyska fokus,
nie powoduje to zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna
nawigacja
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach
internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych,
występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem,
gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez
użytkownika.
3.3.2 Etykiety lub
instrukcje
Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez
użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje.
  • Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
    1. Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z następujących technologii
      asystujących:

      • obsługa klawiaturą
    2. Strona internetowa spełnia następujące udogodnienia:
      • Możliwość skorzystania z wysokiego kontrastu.

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonaliśmy wewnętrznie.

  • Dostępność aplikacji mobilnej
  • Stan dostępności aplikacji mobilnej

Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Aplikacja mobilna spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:

KodKryterium
1.3.1 Informacje i
relacje
Informacje, struktura oraz relacje między treściami przekazywane
poprzez prezentację mogą być odczytane przez program
komputerowy lub istnieją w postaci tekstu.
1.3.2 Znacząca
kolejność
Jeśli kolejność, w jakiej przedstawiona jest treść, ma znaczenie
dla zrozumienia treści, prawidłowa kolejność odczytu musi być
określona programowo.
1.3.3 Cechy
sensoryczne
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się
wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt,
rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk
1.3.5 Określanie celu
danych wejściowych
Cel każdego pola zbierającego informacje o użytkowniku może
być programowo określony gdy:
• pole zbierające dane służy celowi określonemu w sekcji
Przeznaczenie pól danych w komponentach interfejsu
użytkownika, oraz
• treść jest implementowana za pomocą technologii
obsługującej określanie w polach formularza typu
oczekiwanych danych.
1.4.1 Użycie koloruKolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób
przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania
lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów
wizualnych.
1.4.3 Kontrast
(minimalny)
Wizualna prezentacja tekstu lub obrazu tekstu posiada
współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1
1.4.5 Obrazy tekstuJeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść
wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst,
a nie obraz tekstu
1.4.11 Kontrast
elementów
nietekstowych
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik
kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów
1.4.12 Odstępy
między znakami
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników,
umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu,
nie następuje utrata żadnych treści lub funkcjonalności, gdy tekst
ustawiony zostanie tak, aby uwzględniał wszystkie poniższe
parametry oraz gdy wprowadzone zostaną zmiany w jakiejkolwiek
innej właściwości stylu
1.4.13 Treść
pojawiająca się po
najechaniu
kursorem lub
uzyskaniu fokusu
Gdy jakaś treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub
fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika: Odrzucenie;
Wskazywane; Trwałe
2.2.2
Wstrzymywanie,
zatrzymywanie,
ukrywanie
Gdy treść się porusza, migocze, przesuwa lub jest automatycznie
aktualizowana, istnieje mechanizm, który może zatrzymać
animacje tej treści
2.3.1 Trzy błyski lub
poniżej progu
Strony internetowe nie zawierają w swojej treści niczego,
co błyska częściej niż trzy razy w ciągu jednej sekundy, lub też
błysk nie przekracza wartości granicznych dla błysków ogólnych
i czerwonych.
2.4.4 Cel łącza
(w kontekście)
Cel każdego łącza można określić na podstawie samego tekstu
łącza lub tekstu łącza wraz z programowo określonym
kontekstem łącza, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak
byłby niejednoznaczny dla użytkowników.
2.4.5 Wiele
sposobów
Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie
strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem
sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub
jednym z jej etapów.
2.4.6 Nagłówki i
etykiety
Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści
2.4.7 Widoczny
fokus
Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy
klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale
widoczny.
2.5.3 Etykieta w
nazwie
W przypadku komponentów interfejsu użytkownika z etykietami
zawierającymi tekst lub obrazy tekstu, nazwa zawiera tekst, który
jest prezentowany wizualnie.
2.5.5 Rozmiar celuRozmiar celu dla wejścia wskaźnika wynosi co najmniej 44 na 44
piksele CSS.
3.2.1 Po uzyskaniu
fokusu
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika
nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna
nawigacja
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach
internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych,
występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem,
gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez
użytkownika
3.2.4 Spójna
identyfikacja
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach
jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób
zidentyfikowane
3.3.1 Identyfikacja
błędu
Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych,
system wskazuje błędny element, a użytkownik otrzymuje opis
błędu w postaci tekstu
3.3.2 Etykiety lub
instrukcje
Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez
użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje
  • Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

  • obsługa klawiaturą
  • obsługa czytnikiem ekranu (TalkBack w wersji Android, VoiceOver w wersji iOS)

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.

  • Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej

Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Serwis transakcyjny spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:

KodKryterium
1.3.3 Właściwości
zmysłowe
Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się
wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt,
rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub
dźwięk.
1.3.4 OrientacjaTreść nie ogranicza swojego widoku i działania do jednej
orientacji wyświetlania, takiej jak pionowa lub pozioma, chyba że
określona orientacja wyświetlania jest istotna.
1.4.5 Obrazy tekstuJeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść
wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst,
a nie obraz tekstu.
1.4.10 Dopasowanie
do ekranu
Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub
funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch
wymiarach.
1.4.11 Kontrast
elementów
nietekstowych
Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik
kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów.
1.4.12 Odstępy
w tekście
W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników,
umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu, nie
następuje utrata żadnych treści lub funkcjonalności, gdy tekst
ustawiony zostanie tak, aby uwzględniał wszystkie poniższe
parametry oraz gdy wprowadzone zostaną zmiany w jakiejkolwiek
innej właściwości stylu.
2.2.1 Dostosowanie
czasu
Czas aktywnej sesji użytkownika może zostać odświeżona za
pomocą mechanizmu.
2.4.11 Fokus
niezakryty
(minimum)
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus
klawiatury, komponent nie jest całkowicie zakryty treścią
stworzoną przez autora.
2.4.12 Fokus
niezakryty
(ulepszony)
Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus
klawiatury, żadna część komponentu nie może być zakryta przez
treść stworzoną przez autora
2.5.2 Rezygnacja ze
wskazania
W przypadku funkcjonalności, które są wywoływane za pomocą
pojedynczego wskaźnika, co najmniej jedno z
poniższych twierdzeń jest prawdziwe: Brak zdarzenia w
górę; przerwanie; cofnięcie; przywrócenie.
3.1.2 Język częściJęzyk naturalny każdej części lub frazy zawartej w treści może
być określony programowo, z wyjątkiem nazw własnych, wyrażeń
technicznych, słów w nieokreślonym języku oraz słów i fraz, które
stanowią część żargonu w bezpośrednio otaczającym je tekście.
3.2.1 Reagowanie na
fokus
Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika
nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna
nawigacja
Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach
internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych ,
występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem,
gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez
użytkownika.
3.2.4 Spójna
identyfikacja
Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach
jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób
zidentyfikowane.
3.2.5 Zmiana na
żądanie*
Zmiany kontekstu inicjowane są tylko na żądanie użytkownika lub
istnieje mechanizm pozwalający na wyłączenie takich zmian.
3.3.4 Zapobieganie
błędom (prawnym,
finansowym, w
danych)
Gdy użytkownik przeprowadza transakcje finansowe, modyfikuje
lub usuwa dane w systemach przechowywania danych, nad
którymi ma kontrolę, albo udziela odpowiedzi na testy co najmniej
jedna z poniższych właściwości jest prawdziwa: odwracalność,
sprawdzanie, potwierdzenie.
  • Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

  • obsługa klawiaturą (częściowa zgodność)
  • obsługa czytnika ekranu (częściowa zgodność).

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.

2. Dostępność usług w kanale stacjonarnym

W Banku Spółdzielczym w Czersku przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy
dostępne usługi bankowe:

  1. zgodnie z zasadami prostego języka uprościliśmy dokumenty dla klientów
    indywidualnych. Są to:

    • umowa ramowa
    • Regulamin kont dla klientów indywidualnych wraz z Załącznikami:
      • Załącznik nr 1 Przelewy natychmiastowe Express ELIXIR (dawniej zwany: Zasady
        realizacji przelewów natychmiastowych w systemie Express ELIXIR)
      • Załącznik nr 2 Instrumenty płatnicze (dawniej zwany: Zasady wydawania
        i funkcjonowania instrumentów płatniczych)
      • Załącznik nr 3 Elektroniczne kanały dostępu (dawniej zwany: Zasady udostępniania i
        funkcjonowania elektronicznych kanałów dostępu)
      • Załącznik nr 4 Kantor SGB w bankowości elektronicznej (dawniej zwany: Zasady
        świadczenia usługi Kantor SGB w ramach usług bankowości elektronicznej)
      • Załącznik nr 5 Moje Dokumenty SGB (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Moje
        Dokumenty SGB)
      • Załącznik nr 6 Zasady składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i
        usług
    • klauzule administratora danych osobowych (RODO)
    • formularze dotyczące składania skarg i reklamacji oraz wprowadziliśmy skargę na
      brak dostępności (również napisane prostym językiem).
  2. na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych klientów.
  3. umożliwiamy skorzystanie z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.

3. Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Czersku mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje
potrzeby.

Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:

  • piszemy je w zrozumiały sposób
  • używamy czcionki o odpowiednim rozmiarze i kroju. Stosujemy odpowiedni kontrast oraz odstępy między literami, wierszami i akapitami.

Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.

W naszym banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym, po wcześniejszym umówieniu takiej usługi.

Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:

  • nagranie audio,
  • nagranie wizualne treści w Polskim Języku Migowym,
  • wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.

Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi
potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.

W naszych oddziałach znajdują się urządzenia, które ułatwiają korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in. lupy oraz ramki do podpisów.

Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce banku pod adresem:

  1. Oddział w Czersku ul. Dr. Zielińskiego 4, 89-650 Czersk,
  2. Oddział w Karsinie ul. Długa 50, 83-440 Karsin,
  3. Filia w Chojnicach ul. Mickiewicza 5, 89-600 Chojnice.

Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w punkcie V – Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również pod numerem telefonu: 52 395 37 63.

 

4. Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty

W Banku Spółdzielczym w Czersku możesz skorzystać z 3 bankomatów z czytnikami NFC. Znajdują się w następujących lokalizacjach:

  1. Czersk ul. Dr. Zielińskiego 4, 89-650 Czersk,
  2. Karsin ul. Długa 50 , 83-440 Karsin,
  3. Chojnice ul. Mickiewicza 5, 89-600 Chojnice.

Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać na adres: info@bsczersk.pl lub pod numerem telefonu: 52 395 37 63.

 

5. Dostępność architektoniczna

Zastosowaliśmy ikony graficzne z opisem dodatkowych udogodnień, które dotyczą dostępności.

W Banku Spółdzielczym w Czersku mamy 2 dostępne oddziały oraz 1 filię. Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:

OddziałZakres dostępności architektonicznej
Oddział w Czersku
ul. Dr. Zielińskiego 4
89-650 Czersk
Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym
Oddział w Karsinie
ul. Długa 50
83-440 Karsin
Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym
Filia w Chojnicach
ul. Mickiewicza 5
89-600 Chojnice
Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach, również w formie ikon graficznych z opisem, znajdziesz też na naszej stronie internetowej:

Placówki i bankomaty – Bank Spółdzielczy w Czersku oraz na stronie głównej Bank
Spółdzielczy w Czersku, gdy wyszukasz lokalizację placówki lub bankomatu na mapie.

 

6. Skargi na brak dostępności

Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności produktu lub usługi, którą świadczymy.

W skardze umieść informacje:

  1. Twoje imię i nazwisko,
  2. adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu. Możesz podać sposób, w jaki
    mamy się z Tobą kontaktować. Jeśli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą za
    pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub poczty elektronicznej,
  3. wskaż produkt lub usługę, których dotyczy skarga,
  4. wskaż wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z
    żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez Bank.

Jeśli skarga nie będzie spełniała wskazanych przez nas wymogów, nie rozpatrzymy skargi.

Skargę możesz złożyć:

  1. w dowolnej placówce banku, na piśmie lub ustnie do protokołu,
  2. telefonicznie (numery na naszej stronie internetowej);
  3. listownie na adres dowolnej placówki banku,
  4. przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-58693-62155-IVCRC-17,
  5. e-mailowo na adres: info@bsczersk.pl.

Odpowiedź na skargę:

  1. Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas
    produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
  2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi
    i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni
    kalendarzowych.
  3. Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas
    w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi:

    1. wyjaśniamy przyczynę opóźnienia;
    2. podajemy przewidywany termin odpowiedzi na skargę, który nie może być dłuższy niż
      wskazany w ust. 2.
  4. Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
    1. pisemnej lub
    2. e-mailem (jeśli jako formę otrzymania odpowiedzi na skargę wskażesz odpowiedź
      drogą e-mailową).
  5. Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed
    upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie
    jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy
    z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
  6. Odpowiadamy na skargę:
    1. listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną
      (z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej);
    2. e-mailem w formie podpisanego elektronicznie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem.
      Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, podany
      w formularzu skargi.

Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:

  1. odwołać się do Zarządu Banku Spółdzielczego w Czersku; Poinformujemy Cię o
    sposobie i terminie wniesienia tego odwołania;
  2. złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON (adres siedziby: al. Jana Pawła II 13,
    00-828 Warszawa) o tym, że nasz produkt albo usługa nie spełnia wymagań dostępności
    (o zawiadomieniu mowa w art. 67 ustawy o dostępności). Z tym, że zawiadomienie to
    możesz złożyć niezależnie od skargi na brak dostępności składanej do banku.

7. Dostępność kart płatniczych

  • Stan dostępności kart płatniczych

Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.

  • Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty:

  • embos to wypukły numer na karcie, który możesz wyraźnie wyczuć dotykiem. Dotyczy to
    kart kredytowych.
  • na krótszym boku karty znajduje się wcięcie, które pokazuje, jak używać karty
    w terminalach i bankomatach.

Zgłoś utratę karty

Zgłoś utratę dokumentu

Zapytaj o ofertę

Kursy walut

Tabela kursów walut dla dewiz nr:125/A/2025, obowiązująca w dniu 2025-07-01, godzina: 08:00
EUR flag
EUR
KUPNO
4.1354 PLN
Sprzedaż: 4.3506 pln
GBP flag
GBP
KUPNO
4.8304 PLN
Sprzedaż: 5.0745 pln
USD flag
USD
KUPNO
3.5143 PLN
Sprzedaż: 3.6919 pln