Menu
facebook
facebook

Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny –  dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub logicznie z nimi powiązane, umożliwiają identyfikację osoby fizycznej składającej ten podpis. Jeden certyfikat – wiele zastosowań:

  • deklaracje do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • deklaracje podatkowe do Urzędu Skarbowego,
  • faktury elektroniczne,
  • kontakty z administracją publiczną,
  • elektroniczna dokumentacja medyczna,
  • elektroniczna dokumentacja studencka,
  • wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego.

Korzyści

  • bezpieczeństwo – możliwość stwierdzenia, że wiadomość nie została zmieniona po jej podpisaniu,
  • wygoda – możliwość składania podpisu w dowolnym czasie,
  • unikalność – każdy dokument elektroniczny posiada unikalny podpis elektroniczny ściśle związany z danym dokumentem.

Jak uzyskać podpis elektroniczny?

Wystarczy przyjść do placówki Banku, a nasi pracownicy pomogą dopełnić formalności przy podpisaniu umowy.